برند آدل (adl)

نوع محصولپوشاک زنانه رسمی و کژوالنوع عرضهفروش آنلاین و آفلاین
تعداد شعب4 شعبهسال تاسیس1969 میلادی
بازه قیمتی300 هزار تا 2 میلیون تومانوب سایتندارد
متراژ فروشگاه500 مترمربعاینستاگرامadl_iran
صاحب امتیازجناب آقای سجادیآدرس شعبمرکز خرید ارگ، آرتمیس،
تبریز، مشهد، بازار بزرگ ایران

ای دی ال (ADL Iran) یکی از برندهای شناخته شده در زمینه پشاک در عرصه بین المللی می باشد . این برند به صورت اختصاصی در زمینه طراحی – تولید و ارائه محصولات مرتبط با گروه پوشاک بانوان مشغول فعالیت است .
برند ای دی ال – ADL برندی استانبولی است که در سال 1969 میلادی در این کشور متولد شده ایت . برند ای دی ال با راه اندازی در یک گروه کوچک که خرده فروشی خانوادگی ای در رابطه با صنعت مد ایجاد کرده بودند بوجود آمد و بعد از آن با توجه به برخورداری از اقبال عمومی خود زمینه های رشد و پویایی برند در کشور ترکیه و سپس در عرصه مد جهانی بوجود آمد .


برند ای دی ال – ADL توسط اقای جم دینو ایجاد شده است ، ایشان معتقدند هستند یکی از مهمترین امتیازات ایشان فعالیت و یادگیری از ابتدایی ترین قسمت های صنعت مد و پوشاک – فروشگاه های زنجیره ای مرتبط و خرده فروشی تا عالی ترین رتبه های موجود در این صنعت می باشد .
فعالیت برند ای دی ال – ADL در صنعت مد به صورت اختصاصی در زمینه فشن – پوشاک بانوان می باشد .
از مزیت های برند ای دی ال – ADL قیمت های متوسط محصولات این برند در کنار دارا بودن کیفیتی بسیار عالی و مورد پذیرش می باشد همچنین مدیران و موسسان این برند استانداردهای مهمی را در این زمینه دارند که در تمامی مرحله طراحی تا عرصه محصولات پوشاک به صورت دائمی ، رعایت آنها از اصول بسیار مهم به شمار می رود .


برند ای دی ال استانبولی – ADL هم اکنون بیشتر از 55 شعبه در سراسر جهان دارد و همچنین بیش از 100 فروشگاه خرید حضوری در عرصه بازار های جهانی تا به حال برای طرفداران این برند پوشاک ایجاد کرده است.

ای دی ال (ADL Iran) یکی از برندهای شناخته شده در زمینه پشاک در عرصه بین المللی می باشد . این برند به صورت اختصاصی در زمینه طراحی – تولید و ارائه محصولات مرتبط با گروه پوشاک بانوان مشغول فعالیت است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
ارسال پیام
1
پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی واتس اپ
سلام، به فروشگاه اینترنتی آلوما خوش آمدید.

خوشحال میشم بتونم بهتون کمک کنم.